20. 4. 2014

O autorce

Share it Please
Každý mě zná jako Andy. Taková jsem nejraději. Je mi 26, miluju život a lidi kolem sebe, každý z nich vám totiž může něco důležitého dát, předat nebo naučit. Původem pocházím z Moravy, konkrétně z Ostravy, aktuálně mě najdete v Praze.

Od malička jsem vyrůstala s knihami. Vzpomínám si na svou první knihu - byla to encyklopedie. Strávila jsem v ní strašně moc času, fascinovaná všemi fakty týkající se vědy, přírody, lidského těla, vesmíru apod. Četba byla moje vášeň, i na základní škole samozřejmě, potom přišla střední škola a s ní i neoblíbený termín "povinná četba". Díky této četbě jsem poznala nádherná díla, úžasné styly psaní, koncepce, i doby, ve kterých byly knihy napsány, a od té doby jsem četla ještě víc. Od povinné četby jsem přešla plynule ke krimirománům, psycho, thrillerům, a začala i psát čistě knižní blog. Není to tak dlouho, ale jsem za to ráda, protože mám potřebu předat svoje znalosti dál.

Miluji literaturu. V knihách nevidím "jen knihy", jen další možnost si něco přečíst, další možnost jak říct "mám splněnou další položku ze seznamu." Knihy jsou pro mě neprobádaný svět autorova myšlení, představivosti a hravosti. Kolikrát si říkám, co při psaní této knihy autor prožil? Kde všude kvůli jejímu tvoření byl, co všechno jej tvorba té knihy stála? Proč jej napadlo psát tak ponurý příběh nebo jak je možné, že tak rozumí ženskému myšlení? Autory knih mám ve velké úctě a vážím si jejich práce, dávají nám ostatním totiž naději, že nejsme sami, když zrovna nemáme parťáka.

Velmi ráda píšu. Ve skutečnosti když mě potkáte, nejsem moc výřečný člověk, jsem tzv. "poslouchací". Lidé to mají rádi, protože většina jich jsou zase pro změnu povídaví jedinci. A právě má záliba a okouzlení psaním kompenzuje, podle některých, můj "hendikep" málomluvnosti. Taktéž jsem uprostřed práce na mé knižní prvotině. 

Jsem přátelská povaha.

Momentálně jsem maminka dvouletého syna, kterému se plně věnuju a taktéž se mu všemi možnými způsoby snažím ukázat knížky v jejich nejlepším světle. Jelikož jsem před miminkem taky studovala, znám nějaké ty studentské trable a radosti. Pokud se mezi mými čtenáři najdou i nějací studenti, určitě se podívejte do rubriky Studium, kde najdete spoustu inspirace. :)

Co se týče obsahu blogu, pokud jste milovníky knih, najdete zde rubriku pro knihomoly, stejně tak více "seriózní" rubriku s knižními recenzemi, do které se snažím zařazovat co nejobjektivnější zhodnocení mnou přečtených knih. Pokud jste milovníky studia a studentského života (už vidím ty úšklebky), též zde najdete inspiraci, návody i povídání z mého (prozatím přerušeného) studentského života. Nějaké pohodové články najdete i v rubrikách Lifestyle a Motivace, pokud jste občas stejně líní, jako já. No a pokud rádi objevujete zajímavá místa, v rubrice Travel můžete narazit na "reportáže" z míst, která jsem navštívila.

Tak si užijte čtení! :)

Andy


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám za každý názor, připomínku či nápad :)

Čtete nejraději

Rozbor literárních děl (nejen) k maturitě - návod

V tomto článku bych Vám ráda poradila, jak rozebrat literární dílo (pokud tedy se rozhodnete pro rozbor sami) správně a tak, abyste u ústní ...

Díky za návštěvu!


TOPlist

Kontakt

Název

E-mail *

Vzkaz *